Nasz program dzieli się na trzy warianty, które zaspokajają potrzeby najbardziej wymagających klientów.

PRZEDŁUŻONA GWARANCJA

Jest ona dodatkiem do standardowej gwarancji oferowanej przez nowy sprzęt elektroniczny i AGD/RTV. Klient w momencie zakupu decyduje jaki okres ubezpieczenia jest mu potrzebny. Ubezpieczyciel w ramach ubezpieczenia w razie awarii sprzętu, którego gwarancja producencka już się skończyła, naprawia ten sprzęt w ramach wykupionej polisy. W przypadku, gdy naprawa sprzętu jest niemożliwa z przyczyn technicznych lub gdy koszty naprawy przekraczają sumę ubezpieczenia Klient otrzymuje zwrot gotówki za zakupiony sprzęt.

PRZYPADKOWE USZKODZENIA

Ten rodzaj ubezpieczenia gwarantuje pomoc w razie uszkodzenia które nie jest objęte gwarancja a nie było celowym działaniem mającym na celu uszkodzenie sprzętu. Dobrym przykładem jest upadek komputera, porysowanie matrycy TV przez dziecko czy zalanie notebooka kawą. Sprzęt klienta objęty jest ochroną również w trakcie trwania gwarancji producenta.

PAKIET PEŁNY

Jest to połączenie dwóch wcześniej wspomnianych ubezpieczeń. Dzięki temu klient również po zakończeniu gwarancji zakupiony sprzęt ma chroniony przed awariami jak i przypadkowymi uszkodzeniami. Jest to wariant cieszący się największym zainteresowaniem wśród klientów jak i naszych partnerów ponieważ nie tylko daje Klientowi największą ochronę ale również i nasz partner czerpie ze sprzedaży tego wariantu największe korzyści.

Najprościej można porównać ten wariant do Auto Casco w samochodzie. Jeśli spadnie nam laptop ponieważ przypadkiem dziecko zahaczyło go przechodząc przy biurku i naprawa nie będzie opłacalna ubezpieczyciel zwróci Klientowi pieniądze !

arrow